7/18/2015

White Shirt With Denim Shorts



I spent many months creating the perfect playlist on youtube. I was looking for timeless songs that aren't on top for one season. In my opinion, the best ones were created in  60's,70's,80's and 90's. After hearing thousands of concert performances I have the impression that if it were not advances in technology, most of the "singers" would not give the simplest song.
 The same is with white shirt - "indefinite" woman must-have  in the days "what to wear". How many times you had this situation? You can wear it in many ways and combined with jeansowymi shorts, it seems to me that it looks pretty ok. How do you like wear white shirt? 
Have a nice weekend!

xxx

Spędziłam długie miesiące tworząc idealną playlistę na youtubie. Szukałam piosenek ponadczasowych, które nie są hitem jednego sezonu. Moim zdaniem te najlepsze powstawały w latach 60,70,80 i 90. Po przesłuchaniu tysięcy wykonań koncertowych mam nieodparte wrażenie, że gdyby nie postęp techniki, większość "piosenkarzy" nie dałaby rady z najprostszym "Wlazł kotek na płotek". 
Tak samo jest z białą koszulą - "bezterminowy" niezbędnik kobiety, ratujący życie w dni pt. ''nie mam się w co ubrać". Ile razy w tygodniu tak macie? Można ją nosić na wiele sposobów, a w połączeniu z jeansowymi szortami, wydaje mi się, że wygląda całkiem przyzwoicie. W jakim wydaniu lubicie najbardziej białe cacko?
Miłego weekendu ! 

H&M shirt, denim shorts
Vans sneakers 
Zara bag
Parfios, H&M, Yes necklace 

Find me on Instagram and Youtube 










2 komentarze:

  1. Buciki wymiatają ☺ Cała stylizacja niby prosta ma to coś ☺ Bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń

Total Pageviews

Choies

Choies-The latest street fashion
0freeme

Made with by Odd Themes

© 2013 Odd Themes, Inc. All rights reserved.